.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابراهیمی و مهارت ارتباط با افکار عمومی

برنامه بهار ماه شبکه طبرستان،فرصتی ایجاد کرد تا آقای ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشرافیتی قابل تقدیر به طرح مسائل استانی پرداخته و با بیان حرفهای شفاف،ضمن ابهام زدایی از افکار عمومی، آنها را در جریان برنامه های استانی دولت دهم قرار داده و مازندران 1404 را در ابعاد اقتصادی،فرهنگی،سیاسی و امنیتی بر مبنای واقعیات برنامه ای، برای آنان به تصویر بکشد.

وی در این برنامه که برای چنین موضوعاتی بسیار کم و فشرده هم جلوه می کرد، با جامع نگری مناسب و مقتضی،از مردم برای این تحقق این آرزو ها و آرمان های شیرین دعوت به مشارکت کرد.

ابراهیمی یادآور شد که مازندران دارای قابلیت های استثنایی ملی است و بی تردید باید مشمول نگاهها و اعتبارات و بودجه های ملی شود.

معاون استاندار با اشاره به قطب کشاورزی بودن مازندران و اینکه فقط باغات مازندران 45% از نیازهای میوه ای کشور را تامین می کنند،متذکر شد که با احیاء این قابلیت ها می توان سهم بهره مندی مازندران را از اقتصاد ملی ارتقاء داد.

وی گفت:جمعیت مازندران بیش از آمار اعلامی 3 میلیون نفر است! چرا که مازندران به 10 الی 15 میلیون توریست سرویس دهی می کند،در حلیکه زیرساخت های مازندران مثل جاده ها و بزرگراهها و اقامتگاهها و مراکز بهداشتی و درمانی و رفاهی و غیره در مازندران با نگاه منطقه ای بنا شده و به همین خاطر ما توریسم فایده مندی که در مازندران هزینه کند،کم داریم!

البته این مصاحبه برای مدیران استانی حاوی مطالب و پیامهای ارزشمندی بوده که طبعاً باید به عنوان یک دستور مدیریتی و اولویت سازمانی محسوب شده و جهت فعالیتی آنها را روشن سازد تا معلوم شود که آنها باید دنبال چه ماموریتهایی بروند!

بهر حال با توجه به زبان محلی این گفتگو و تسلط جالب آقای ابراهیمی به زبان و محتوای سئوالات می توان این گفتگو را گفتگویی موفق ارزیابی نمود . علیهذا امید است که بقیه مدیران نیز با همین نگرش ،گرایش و گویش از این برنامه ها برای ارتباط با افکار عمومی و پاسخگویی به مردم استقبال کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سبحانی 26 اسفند 1388
حرف بسیارعمل را....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.